Bilgisayar Kursu Ders Notları – Çoklu İşlemci İşletim Sistemleri

Bilgisayar Kursu Ders Notları – Çoklu İşlemci İşletim Sistemleri

bilgisayar-kursuÇoklu işlemci işletim sistemleri konusu bilgisayar kursu eğitimlerine katılarak ayrıntılı biçimde öğrenebileceğiniz konulardan bir diğeridir. Bilgisayar kursu eğitimlerine ait bu konuya ilişkin ana bilgi aşağıda verilmiştir. Daha fazlasına ulaşabilmek için bilgisayar kursu Ankara ya da diğer illerden bilgisayar kursu eğitimlerine katılmanız gerekmektedir.

Çoklu İşlemci İşletim Sistemleri

Sürekli olarak yayılan bir durum da bir basit sisteme birden çok işlemci bağlayarak çok önemli hesaplamaları yapmaktır. Tüm işletim sistemi birden çok işlemciyi desteklemez. İşletim sistemi, yapılacak olan işleri birden fazla işlemci üzerine dağıtıp bunların kontrolünü gerçekleştirebilmelidir. Bu özelliğe sahip olan işletim sistemleri Windows 2000, Windows NT, Linux, Unix, BeOS’tur. Microsoft’a ait diğer işletim sistemleri (Win9x – ME) birden çok işlemciyi desteklemez. Destekleyememesi sebebiyle, fazladan takmış olduğunuz işlemciyi boş yere kullanırsınız.

Genel anlamı itibariyle verilmiş olan bu konuya dair detaylı bilgi sahibi olabilmek için bilgisayar kursu eğitimlerine katılınız.

bilgisayar ders notları , bilgisayar işletmenliği ders notları , bilgisayar kursu , bilgisayar kursu ankara , bilgisayar kursu ders notları

http://www.mebbilgisayarkursu.com/bilgisayar-kursu-ders-notlari-coklu-islemci-isletim-sistemleri.html

Leave a Reply

