Bilgisayar Kursu Ders Notları – FAT Dosya Yönetim Sistemi

Bilgisayar Kursu Ders Notları – FAT Dosya Yönetim Sistemi

bilgisayar-kursuFAT dosya yönetim sistemi konusu bilgisayar kursuna katılan kişilerin ayrıntılı biçimde öğrenebilecekleri konulardan biridir. Bilgisayar kursuna ait bu konuya dair genel bilgi aşağıdaki gibidir. Bilgisayar kursuna ait ders notlarının tümüne erişebilmek için sitemizi takipte kalınız. Bilgisayar kursu eğitimleri dahilindeki dersler hakkında daha ayrıntılı bilgi sahibi olabilmek içinse site üzerinde bulunan bilgisayar kursu ön kayıt formunu doldurunuz.

FAT Dosya Yönetim Sistemi

Bu tür dosya sistemleri dosya yerleşim tablosu isimli bir

sistem kullanırlar. Bu sistemde partisyon tümü belli olan miktarda sektör bulunduran “cluster”, küme isimli bölümlere ayrılır ve hangi klasörlerin bu cluster bölümlerin hangilerine yerleştiği,

Plakalar

Silindir

Küme

Sektör  ve izler hangi cluster parçalarının boş, hangi cluster parçalarının dolu olduğu türde bilgiler FAT dosya sistemi içine yazılır.

İşletim sistemi de herhangi bir klasöre ulaşmak istediği zaman klasörü bulmak için FAT içine yazılan bu verilerden yararlanır.

Bilgisayar kursu ve bilgisayar kursu Ankara eğitimine ait ders notlarının tümüne ulaşabilmek için sitemizi takipte kalınız.

bilgisayar ders notları , bilgisayar işletmenliği ders notları , bilgisayar kursu , bilgisayar kursu ankara , bilgisayar kursu ders notları

http://www.mebbilgisayarkursu.com/bilgisayar-kursu-ders-notlari-fat-dosya-yonetim-sistemi.html

Leave a Reply

