Bilgisayar Kursu Ders Notları – FAT 16 Dosya Yönetim Sistemi

Bilgisayar Kursu Ders Notları – FAT 16 Dosya Yönetim Sistemi

bilgisayar-kursuBilgisayar kursuna ait derslerden bir diğeridir FAT 16 dosya yönetim sistemi konusu. Bilgisayar kursu eğitimleri dahilindeki bu konuya dair temel bilgi aşağıda yer almaktadır. Bilgisayar kursu Ankara ve diğer illerin bilgisayar kursu eğitimleri kapsamındaki bu konuya dair daha fazla bilgi edinmek isteyen kişiler bilgisayar kursu Ankara ya da diğer illerden bilgisayar kursuna kayıtlarını yaptırmalıdırlar.

FAT 16 Dosya Yönetim Sistemi

DOS, Windows 3.1 ve OS2 sürümünden önceki Windows 95 işletim sistemlerinin kullandığı dosya yönetim sistemidir. FAT 16 dosya yönetim sistemi eski bir dosya yönetim sistemi olduğundan bir kısım eksikleri ve dezavantajları vardır. Bunlardan birincisi kök dizininin sınırlandırılmış olması durumudur. FAT16 dosya yönetim sisteminde açılıştaki primary bölüme ait root dizini, FAT tablosu ve partisyon boot sektörü cluster içinde bulunmazlar ve sayısı belli sıralı sektörlerde yer alırlar.

Bilgisayar kursuna kayıt olmak isteyenler site üzerinde bulunan bilgisayar kursu ön kayıt formunu doldurarak bilgisayar kursu eğitimlerine dahil olabilirler.

bilgisayar ders notları , bilgisayar işletmenliği ders notları , bilgisayar kursu , bilgisayar kursu ankara , bilgisayar kursu ders notları

http://www.mebbilgisayarkursu.com/bilgisayar-kursu-ders-notlari-fat-16-dosya-yonetim-sistemi.html

Leave a Reply

