Bilgisayar Kursu Eğitim Süresi

Bilgisayar Kursu Eğitim Süresi

bilgisayar-kursuBilgisayar kursu eğitim süresi hakkında bilgiler aşağıda verilmiştir.Bilgisayar kursu sitemizi takip ederek bilgisayar kursu eğitim süresine dair daha fazla bilgi edinebilirsiniz.Bilgisayar kursu sitemizi takip ederek bilgisayar kursu Ankara eğitim programı hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Bilgisayar kursu eğitim süresi 160 saattir. Milli eğitim bakanlığı onaylı olan bilgisayar kursu eğitim programı katılan kursiyerlere 160 saat dahilinde  windows, word, excel, internet uygulamaları gibi temel bilgisayar eğitimleri vermektedir. Verilen 160 saatlik temel bilgisayar eğitimi sonucunda kursiyerler sunu hazırlama, sayısal doküman hazırlama, e-mail gibi bir çok uygulama öğrenirler. Bilgisayar kursu eğitimi sonunda kursiyerler MEB kapsamında katıldıkları sınavdan başarı gösterdikleri taktirde MEB onaylı bilgisayar işletmenliği sertifikası almaya hak kazanırlar.

Sizlerde bilgisayar kursu eğitim programı dahilinde temel bilgisayar eğitimi alarak bilgisayar işletmenliği sertifikası edinmek istiyorsanız sitemiz üzerinde bulunan ön kayıt formunu doğru ve eksiksiz olarak doldurunuz.

bilgisayar kursu , bilgisayar kursu ankara , bilgisayar kursu istanbul , bilgisayar kursu izmir , bilgisayar kursu kadıköy

http://www.mebbilgisayarkursu.com/bilgisayar-kursu-egitim-suresi.html

Leave a Reply

