Bilgisayar Kursu Eğitim İçerikleri

Bilgisayar Kursu Eğitim İçerikleri

bilgisayar-kursuBilgisayar kursu eğitim içerikleri ile ilgili bilgiler aşağıda paylaşılmıştır.Bilgisayar kursu eğitim programı dahilindeki bu konu hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyen bireyler bilgisayar kursu sitemiz üzerinden detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

 

160 saat boyunca süren bilgisayar kursu eğitim programı katılan kursiyerlere; temel bilgisayar donanımları, windows, word, excel,  internet uygulamaları gibi konularda detaylı olarak eğitim vermektedir.

Bilgisayar kursuna dahil olmak ve 160 saatlik MEB onaylı bilgisayar işletmenlik sertifikası edinmek isteyen bireyler sitemiz üzerinde bulunan ön kayıt formunu doldurarak bilgisayar kursu eğitim programına dahil olabilir ve MEB onaylı bilgisayar işletmenlik sertifikası edinebilirler.Ayrıca ön kayıt formunu dolduran bütün bireyler eğitim danışmanları ile irtibata geçerek bilgisayar kursu Ankara ve bilgisayar kursu Ankara işletmenlik sınavı hakkında da ayrıntılı bilgilere ulaşabilirler.

bilgisayar işletmenlik sertifikası , bilgisayar kursu , bilgisayar kursu ankara , bilgisayar kursu istanbul , bilgisayar kursu izmir

http://www.mebbilgisayarkursu.com/bilgisayar-kursu-egitim-icerikleri.html

Leave a Reply

