Bilgisayar Kursu Eğitim Süreci

Bilgisayar Kursu Eğitim Süreci

bilgisayar-kursu-web-yildizMEB bilgisayar kursu, bilgisayar işletmenliği sertifikası sunarak kamu kurum ve kuruluşlarında ve bilgisayar bilginizin belgeli sunumunu isteyen özel sektörde iş bulmanıza yardımcı olur. Bilgisayar kursu Ankara ve Türkiye’nin 81 iline eğitim veren online eğitim sistemiyle sizlere MEB onaylı sertifika sunuyoruz.

Bilgisayar kursu kapsamında verilen bu eğitim canlı sanal sınıflarda görülen avantajlı eğitim sonrasında bilgisayar işletmenliği sertifikasını adresinize teslim ediyor. Bilgisayar kursu Ankara başta olmak üzere diğer illerimizdeki programlarımıza katılmak istiyorsanız kayıt bölümünden ön kayıt yada bilgi edinme formunu doldurarak eğitim danışmanlarımızdan bilgi alabilirsiniz. Bilgisayar kursumuz 160 saatlik ders sonucunda MEB onaylı sertifika vermektedir. Derslerimize işyerinizden yada evinizden katılarak eğitmeninize soracağınız sorulara anında cevap alarak katılabilirsiniz.

bilgisayar işletmenliği sertifikası , bilgisayar kursları , bilgisayar kursu , bilgisayar kursu ankara , MEB bilgisayar işletmenliği sertifikası

http://www.mebbilgisayarkursu.com/bilgisayar-kursu-egitim-sureci.html

Leave a Reply

