Bilgisayar Kursu Sertifika Programı

Bilgisayar Kursu Sertifika Programı

bilgisayar_kursuBilgisayar kursu sertifika programı ile ilgili bilgiler aşağıda verilmiştir. Bilgisayar kursu sitemizi takip ederek bilgisayar kursu Ankara ve bilgisayar kursu İstanbul gibi sınav merkezleri hakkında ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.

Bilgisayar kursu eğitim programı 160 saatlik temek bilgisayar eğitiminden oluşan ve MEB onaylı olan bir eğitim programıdır. Bilgisayar kursu eğitimlerini uzaktan eğitim sistemi ile vermektedir.Online olarak internet üzerinden canlı olarak gerçekleştirilen dersler sayesinde bilgisayar eğitimi almak isteyen bireyler tek bir ile sınırlandırılmamış, 81 ilden eğitim almak isteyen tüm bireyler bilgisayar kursu eğitim programına dahil olmuştur. Sizlerde zaman mekan ve para kaygısı gütmeden evinizden bilgisayar eğitimi almak ve MEB onaylı bilgisayar işletmenlik sertifikası edinmek istiyorsanız sitemiz üzerinde bulunan ön kayıt formunu  doldurarak bilgisayar işletmenlik sertifikası eğitim programına dahil olabilirsiniz.

bilgisayar işletmenlik sertifikası , bilgisayar kursu , bilgisayar kursu ankara , bilgisayar kursu istanbul , bilgisayar kursu izmir

http://www.mebbilgisayarkursu.com/bilgisayar-kursu-sertifika-programi.html

Leave a Reply

