Bilgisayar Kursu MEB Onaylı Sertifika

Bilgisayar Kursu MEB Onaylı Sertifika

bilgisayar-kursu-ders-notlari-dosyalarBilgisayar kursu MEB onaylı sertifika sunuyor. Online eğitim sistemle sizlere avantajlar sağlayan bilgisayar kursu Ankara başta olmak üzere tüm şehirlerimizde uzaktan eğitim sistemi kullanılıyor. Türkiye’nin MEB onaylı ilk uzaktan eğitim kurumundan 160 saatlik MEB onaylı bilgisayar işletmenliği sertifikası almak için öncelikle eğitim danışmanlarımızla görüşerek bilgisayar kursuna kayıt olmanız gerekmektedir.

Eğitimler canlı internet ortamında verilmektedir. Bilgisayar kursu Ankara başta olmak üzere tüm illerimizde bilgisayar işletmenliği sertifikasını adresinize teslim ediyor. Bilgisayar kursuna katılmak için sitemiz üzerinden ön kayıt formunu doldurarak eğitim danışmanlarımızla görüşebilirsiniz.

bilgisayar işletmenliği sertifikası , bilgisayar işletmenlik sertifikası , bilgisayar kursları , bilgisayar kursu , bilgisayar kursu ankara

http://www.mebbilgisayarkursu.com/bilgisayar-kursu-meb-onayli-sertifika.html

Leave a Reply

