Bilgisayar Kursu Eğitim Bilgileri

Bilgisayar Kursu Eğitim Bilgileri

biligisayar-kursuBilgisayar kursu eğitim bilgileri hakkında sitemizde oldukça bilgi paylaşımı yaptık. Türkiye’nin MEB onaylı ilk uzaktan eğitim kurumu olarak sizlere 160 saatlik MEB onaylı bilgisayar işletmenliği sertifikasını takdim ediyoruz. Online eğitim sistemiyle verilen canlı derslerimize kursiyer arkadaşlarınız ve eğitmeninizle katılabilir, anlamadığınız yerleri anında sorabilirsiniz.

Bilgisayar kursu Ankara başta olmak üzere Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren kurumumuz katılamadığınız derslerin videoları özel üyelik saylarınıza yükleyerek ders takibi yapmanıza imkan sunuyor. Bilgisayar kursu Ankara ve tüm illerde online eğitimle MEB onaylı bilgisayar işletmenliği sertifikasına sahip olabilirsiniz. Detaylar için eğitim danışmanlarımızla görüşebilirsiniz. Bilgisayar kursu kayıtlarımız devam ediyoruz.

bilgisayar işletmenliği sertifikası , bilgisayar kursları , bilgisayar kursu , bilgisayar kursu ankara , MEB bilgisayar kursu

http://www.mebbilgisayarkursu.com/bilgisayar-kursu-egitim-bilgileri.html

Leave a Reply

