Bilgisayar Kursu Sınav Merkezleri

Bilgisayar Kursu Sınav Merkezleri

Zemanta Related Posts ThumbnailBilgisayar kursu sınav merkezleri ile ilgili bilgiler aşağıda verilmiştir. Bilgisayar kursu sitemizi takip ederek bilgisayar kursu Ankara merkezi ve MEB onaylı bilgisayar işletmenlik sertifikası ile ilgili ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.

Bilgisayar kursu eğitim programının sürekli sınav merkezleri Ankara, İzmir ve İstanbul’dur. Bilgisayar kursu Ankara eğitim programı kapsamında örgün eğitim sadece Ankara’da verilmektedir. Ankara dışındaki bütün illerde temel bilgisayar eğitimi uzaktan eğitim sistemi ile verilmektedir.Bilgisayar kursu Ankara dahilinde verilen örgün eğitim ve uzaktan eğitim hakkında ayrıntılı bilgiler sitemiz üzerinde paylaşılmaktadır. Sizlerde bilgisayar kursuna dahil olmak ve MEB onaylı bilgisayar işletmenlik sertifikası edinmek istiyorsanız sitemiz üzerinde bulunan ön kayıt formunu doldurmanız yeterlidir.

 

bilgisayar işletmenlik sertifikası , bilgisayar kursu , bilgisayar kursu ankara , bilgisayar kursu istanbul , bilgisayar kursu izmir

http://www.mebbilgisayarkursu.com/bilgisayar-kursu-sinav-merkezleri-2.html

Leave a Reply

